onsdag 6 augusti 2014

Sällskapets första möte!

Nästa torsdag den 14 augusti så är det dags för Sällskapet Tureborgen att ha sin första träff.

Vi kommer att samlas uppe på borgen klockan 18:00 och mötet beräknas pågå till ungefär kl 19:00. Man vet ju aldrig om det blir regn så ta gärna med regnjacka eller paraply, vi kan ju vara inne i "fängelsehålan" men för promenaden till och från är det ju bra. 

Den som vill ha fika tar med sig eget den här gången.

Jag kommer att börja med att presentera mig och sedan låta er andra få presentera er kort också. Sedan kan jag om intresse finns berätta lite om borgen och så kommer jag även att berätta om mitt möte med Stadsträdgårdsmästaren och lite kort om min vision där jag inbjuder till diskussion med er alla. 

Jag hopppas att det kommer många intresserade! 

Väl mött/ T.C Hviterwalll

Bifogar även en karta så man hittar dit: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar